Verkar inte vara något spend-krav?Intheair skrev:Precis när den gamla avslutades igår så dök denna upp idag. 30 000 Eurobonuspoäng om man ansöker om ett Premiumkort gäller t.o.m. sista novemberKlicka för att utvidga...
30 000:- till och med den 31/12.Matore skrev:Verkar inte vara något spend-krav?Klicka för att utvidga...
Jo, men vid en del andra kampanjer (och till vardags) så får värvaren lika mycket som den värvade. Det är nog det som ”synd om...” syftar på.Davvelavve skrev:Så man kan alltså inte värva någon och få 12000 poäng själv och den värvade 30000 poäng?Klicka för att utvidga...
Njae, ingen av de senaste liknande kampanjerna har inneburit att den värvande kunnat få mer än den ordinarie värvnings-bonusen. Det som syns i den bifogade bilden ovan är villkoren för den som ansöker. Så är nog det faktum att det inte står utskrivet att den ansökande kan få 30 000, utan de ordinarie 12 000 i texten när man kommit dit via värvnings-länk som hänvisas till här.Tomas E skrev:Jo, men vid en del andra kampanjer (och till vardags) så får värvaren lika mycket som den värvade. Det är nog det som ”synd om...” syftar på.Klicka för att utvidga...
Så var det även för mig, i min personliga länk.FilipJ skrev:Synd om det inte gäller för värvningar. Så här ser det ut just nu.Visa bifogad bild 113683Klicka för att utvidga...
Jag undrar också, kan någon posta länken och inte bara bilden?Axxo skrev:Måste man gå via en länk?Klicka för att utvidga...
Bra info. Tänk på att EBP även är en förkortning för en status hos SAS (eurobonus Pandion)..Renato skrev:Fick reda på att om man värvar så får man inte 30k EBPDet gäller bara när man ansöker via deras sida direkt. Då kommer man automatiskt få 3 månader fritt samt, som sagt om man spenderar 30k innan 31/12 där får man 30k EBPKlicka för att utvidga...
Migato skrev:30k SEK spend på 2 månader är ganska hög spendkrav sett till tidigare kampanjerKlicka för att utvidga...
Det är samma som brukar vara på denna typ av kampanj. Kan man inte spendera 10k i månaden med jul inräknat är amex fel kort att haMigato skrev:30k SEK spend på 2 månader är ganska hög spendkrav sett till tidigare kampanjerKlicka för att utvidga...