L
Lynx
Guest
Intressant - får se hur det går när det beger sigJennifer95 skrev:Verkar dock som att det är svårt att hitta availability för det enligt folk på FT, såvida man inte bokar långt i förväg.Klicka för att utvidga...
Intressant - får se hur det går när det beger sigJennifer95 skrev:Verkar dock som att det är svårt att hitta availability för det enligt folk på FT, såvida man inte bokar långt i förväg.Klicka för att utvidga...
Andreas Ekman skrev:Fel tråd kanske, men hur funkar den och vad gör den?Bokar man eco och med den uppgrade så åker man i business?Klicka för att utvidga...
Om du går in på flysas.com väljer engelska och sen loggar in, klickar på ”view profile” enklast att få vettig formatering på mobilen och det ska gå att få med all den info du nämner via den sidan.ARN01 skrev:Någon som vet var/om man kan få fram på samma skärm: Namn, EB-nummer, status och giltighet?Klicka för att utvidga...
Var ser man den i så fall?Lynx skrev:Det stämmer man fick en goldupgrade syns under Gold Award EligibilityKlicka för att utvidga...
Som jag skrev under Gold Award Elgibility som syns när du loggat in - se bild1ClassJocke skrev:Var ser man den i så fall?Klicka för att utvidga...
Hur gick det med din förfrågan till Thai?SAS_CPH_Lounge skrev:Det är mer "grejjen " att man får en invitation tidigt från Luftwaffe i tron att de inte ingår i ngn framtuda *A match för att sedan upptäcka att de visst ingick. Jag visste inte vud tillfället att *A skulle ha en "gemensam" matchning. Nåväl. Lär sig ngt nytt varje dag.Om min "humble request" till Thai inte går igenom så biter jag i det sura äpplet och tar en mellanlandning i Skyteam (så mycket är det värt att slippa stå i vanlig security på CPH och få tillgång till SAS lounge).Flyga in guld på Thai med mitt ftgs "resepolicy" handlar om minst 6 ToR .Klicka för att utvidga...
Tack! Slängde in en match mot mitt EBS till Aeroplan. Ingen aning om det kommer att komma till nytta. Helst hade jag ju kört mot FTL hos M&M.. men men.Rokkoko skrev:Sista dagen idag.Klicka för att utvidga...
Godkänd på 11 minuter... attans vad snabba de var.ekf skrev:Tack! Slängde in en match mot mitt EBS till Aeroplan. Ingen aning om det kommer att komma till nytta. Helst hade jag ju kört mot FTL hos M&M.. men men.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Har någon matchat sig till turkish, gjort flyg för återkrav och fått update i appen eller annat?Har en vän som matchade mot Turkish, gjort nödvändiga flyg för över en månad sedan men ingen statusförlängning…Någon annan med erfarenheter?Klicka för att utvidga...
Om du menar från Lufthansa så får man ringa senator-linjen för taggar men kort kommer automatiskt ett tag efter förlängning när man klarat challenge.erik2000 skrev:Någon som vet om det går att beställa fysiska kort och bagagetaggar?Klicka för att utvidga...