igelkotten skrev:inns Air Canada också I närhet till Lufthansa.Klicka för att utvidga...
JohanW skrev:Åker hem från Stockholm till Malmö i 1:a klass. När jag går genom 2 Lugn är det 1+2 säten. Går in och provbokar en resa senare i april och även där är det 1+2 när platskartan kommer fram. Har dom ändrat eller är det sträckan som har detta? För om det är så kommer jag hellre boka där om det är tyst och jag kan ha eget säte.Klicka för att utvidga...
JohanW skrev:Åker hem från Stockholm till Malmö i 1:a klass. När jag går genom 2 Lugn är det 1+2 säten. Går in och provbokar en resa senare i april och även där är det 1+2 när platskartan kommer fram. Har dom ändrat eller är det sträckan som har detta? För om det är så kommer jag hellre boka där om det är tyst och jag kan ha eget säte.Klicka för att utvidga...
+dubbla Prio-poäng med koden sommar22intuition skrev:Visa bifogad bild 130205Klicka för att utvidga...
Observera att den lugn-koden ger 20% + dubbla poäng. Sommar22 ger bara dubbla poäng så bör endast användas när den andra inte är tillämplig, dvs. i vanlig andraklass samt förstaklass.Cristoffer Cedergren skrev:+dubbla Prio-poäng med koden sommar22Klicka för att utvidga...