Absolut. Du riskerar att få byta rum mitt i vistelsen bara men oftast behöver du inte göra det heller är min erfarenhetGlenn123 skrev:Skulle man kunna få 60k poäng genom att dela upp en 6-dagarsvistelse i 3+3 tro?Klicka för att utvidga...
När jag bokade för mina föräldrar en 2-4-1 så blev dom uppgraderade, men jag fick inga poäng. Nästa gång kommer jag göra det i mitt namn.Marcus_R skrev:Hur är det nu. Om min fru ska bo med sin mor, och jag bokar. Bör jag skriva i mitt namn, med frun som andra person i rummet. Eller kommer poängen även om det står i hennes namn, då jag bokar med mitt CC-kort?Klicka för att utvidga...
Marcus_R skrev:Hur är det nu. Om min fru ska bo med sin mor, och jag bokar. Bör jag skriva i mitt namn, med frun som andra person i rummet. Eller kommer poängen även om det står i hennes namn, då jag bokar med mitt CC-kort?Klicka för att utvidga...
Lollet skrev:När jag bokade för mina föräldrar en 2-4-1 så blev dom uppgraderade, men jag fick inga poäng. Nästa gång kommer jag göra det i mitt namn.Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Bokade nyligen (inloggad på clubcarlson.com) åt min sambo, i hennes namn. Jag fick poäng.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Någon som fått erbjudandet om 10k extra om man registrerar sig före 12/1 ??Club Carlson “Extend Your Stay Earn 30K” Promotion January 12 – March 29, 2015 + 10K Bonus For Some | LoyaltyLobbyKlicka för att utvidga...
Bryant skrev:Har en 2-4-1 i Amsterdam nästa helg. Även jag hoppas att det kommer att fungera..Klicka för att utvidga...
telelina skrev:I mailet jag fick står det att det gäller från och med nu, men på ett annat ställe står det från 12 januari.Klicka för att utvidga...
Jag fick poäng för min 2-4-1 som jag hade i Malmö förra helgen.SvartMjolk skrev:Fick du in poäng på kampanjen trots 2-4-1?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Någon som fått erbjudandet om 10k extra om man registrerar sig före 12/1 ??Club Carlson “Extend Your Stay Earn 30K” Promotion January 12 – March 29, 2015 + 10K Bonus For Some | LoyaltyLobbyKlicka för att utvidga...