Nya Clarion Karlatornet öppnar 1 sep 2024

• Thread starter Thread starter Cristoffer Cedergren
  • Start date Start date
C

Cristoffer Cedergren

Guest
Första 1000 rummen för 1000 kr/natt. Betalas direkt vid bokning.

facade-and-sign-of-karlatornet---epi-size.jpg

Öppningserbjudande Clarion Hotel® Karlatornet | Strawberry

Välkommen till vårt nya hotell Clarion Hotel® Karlatornet! Vi firar öppningen med att släppa de 1000 första rummen för endast 1000 kr per natt.

favicon-32x32.png

www.strawberry.se

Villkoren säger "ombokningsbara mot avgift + prisskillnaden".

Det har jag inte sett förr? Är det nytt eller finns det på andra förskottsbetalda eum

intuition skrev:Det har jag inte sett förr? Är det nytt eller finns det på andra förskottsbetalda eumKlicka för att utvidga...
Det normala brukar väl vara att de inte är ombokningsbara alls, i alla fall av det som jag sett.

Jag småler lite över Strawberries formulering i mailet [fetmarkeringen är original]

”Bo precis intill Nordens högsta byggnad! Karlatornet har med sina 246 meter över havet blivit ett storslaget landmärke i Göteborg.”

- Precis intill sa Bill, precis intill sa Bull.

GOTBound skrev:Jag småler lite över Strawberries formulering i mailet [fetmarkeringen är original]”Bo precis intill Nordens högsta byggnad! Karlatornet har med sina 246 meter över havet blivit ett storslaget landmärke i Göteborg.”- Precis intill sa Bill, precis intill sa Bull.Klicka för att utvidga...
Okej, så med den strategin så kan Clarion Malmö Live döpas om till Clarion Turning Torso eller? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

fanns ju rum avbokningsbart från 1200kr de dagar jag kollade, så ingen super deal.

De har ju rum på våning 58 men för helt andra priser.

Ska prova boka ett rum och hålla tummarna för en bokstavlig "uppgradering"

4-5 oktober finns det Compact dubbelrum för 1071kr avbokningsbart, jag slog till på ett Superior dubbelrum för 1359kr avbokningsbart. Fanns deluxe för 1656kr också

Slog till på ett Delux rum, får se vad det leder till. Avbokningsbart för 1600kr

Svårt att sia om uppgraderingspolicyn ännu, eller nån som vet nått?

Back