lnixon skrev:Hm, Zürich. Om man skulle besöka stan istället för att bara byta flyg där...Klicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:Düsseldorf är en trevlig stad vilket kanske inte många tror. Klart bättre än sitt rykte.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Är det möjligt att boka bonusbiljetter för någon annan med mina EB-poäng?Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Ja, du kan använda dina poäng för en resa åt vem som helst.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Varför är Amsterdam/Bryssel 125% dyrare än Düsseldorf?Klicka för att utvidga...
Jag fick också det - men nu funkar det, precis bokat!Stefan62 skrev:Jag får fel poäng-pris vid bokning...Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Ja, du kan använda dina poäng för en resa åt vem som helst.Klicka för att utvidga...
PalleKuling skrev:Dum fråga kanske man får man EB-poäng då man använder poäng för att resa?Klicka för att utvidga...
Totopez skrev:Perfekt, ARN-DUS i C 25/10, hem dagen efter. Från DUS tåg till Eindhoven och Europa League-matchen mellan PSV och AIK.380 kr i skatter, 400 för tåget. Deal of the day.Klicka för att utvidga...