Canadien
Medlem
Hur applicerar man sin 2-4-1 på denna sida? Kommer inte upp för mig och hittar ingenstans att "klicka i" heller.
Ibland strular SAS IT-system, men den bör dyka upp som en knapp eller ett fält där det står "Erbjudanden Finns"
Hur applicerar man sin 2-4-1 på denna sida? Kommer inte upp för mig och hittar ingenstans att "klicka i" heller.
Jag kunde göra en bokning via Tallinn i dag som jag inte hittade online.
ARN-ORD-SFO med andra benet i ekonomi. Och så hem YVR-ORD-ARN, båda benen i business. Verkade inte vara några nya regler där. Eller tolkar jag trådstarten helt fel så att ni pratar om annat?
Jag pratade dessutom med två olika pga att jag behövde ringa om. Var inget problem med någon av dem.Nej, du tolkar rätt. Det var alltså kundtjänst-info som var fel som vanligt då du kunnat boka mixed class.
Ibland ja, ibland nej. Det händer att de säger att "de sitter ihop" (married segments) så du måste boka av båda. Detta verkar framförallt vara ett vanligt fenomen på Singapore Airlines, hur det är med Avianca låter jag vara osagt.Kan man ta bort segment efter bokning utförd?
Ex. Jag har bokat MEX-BOG-SCL och ev vill jag ta bort första segmentet senare så resan startar i BOG. Går det?