Dr. Miles skrev:Kan någon söka bonusresor för t ex 3-4 personer med denna rabatt?Om det fungerat för 3 personer eller mer, då är det garanterat att det är inget med Amex 2-4-1 voucher att göra.Klicka för att utvidga...
swadabe skrev:Homer: nja.. rabatten dyker ju upp även om jag söker för endast en passagerare. Då blir det inte 2-4-1 utan 1-4-0,5Klicka för att utvidga...
Amex 2-4-1 voucher är ett muntligt uttryck och det är egentligen 50% rabatt voucher för upp till 2 personer.swadabe skrev:Homer: nja.. rabatten dyker ju upp även om jag söker för endast en passagerare. Då blir det inte 2-4-1 utan 1-4-0,5Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Vouchern ger ju egentligen inte 2-4-1 utan "50% för upp till 2 personer" så 50% för en är riktigt.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Amex 2-4-1 voucher är muntligt uttryck och det är egentligen 50% rabatt voucher upp till 2 personer.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag kan bekräfta att rabatten kommer tillbaka efter jag har avbokat min Stockholm-Hamburg bonusresa.Det luktar starkt att det är en Amex 2-4-1 voucher med tanke på att jag har en innestående voucher....Klicka för att utvidga...
swadabe skrev:Så.. man kan nu alltså boka 2-4-1 utan att ringa Tallin? Väldigt bra om möjligheten finns isf - men samtidigt riktigt dåligt av SAS isf att det inte skrivs ut väldigt tydligt, man kan ju ha planerat utnyttjandet av vouchern en väldigt lång tid. Nån som testat gå vidare med en bokning och se om det kommer upp mer information?Klicka för att utvidga...