Agö
Medlem
Nej, den är inte SAS egen. Däremot omfattas den av de generösa villkoren som vore den SAS egen.Anses Fast Track på Arlanda Terminal 5 som SAS egen? Den delas ju med en hel del andra bolag
Nej, den är inte SAS egen. Däremot omfattas den av de generösa villkoren som vore den SAS egen.Anses Fast Track på Arlanda Terminal 5 som SAS egen? Den delas ju med en hel del andra bolag
Kollade precis på mitt boarding-kort idag, och där står att fast track is available. Flyger SAS eco med guldstatus. Så verkar redan vara implementerat.Jag kan inte minnas att Swiss har en egen fast track i Genève. På denna sida hänvisas man (=ekonomiklasspassagerare) vidare att köpa fast track via flygplatsens eget system.
SWISS Choice | Enjoy even more choice | SWISS
E-services - Official booking service - Genève Aéroport
Får man fast track i Las Palmas (de Gran Canaria, LPA) med Star Alliance guldkort och SAS Plus-biljett? På boarding passet står att fast track ingår, men det brukar det göra på mina Go Light-biljetter från Köpenhamn också och där får jag ingen fast track.
SAS EuroBonus Gold ok, men ingen access med andra Star Alliance Gold och SAS GoIngen fast track i Köpenhamn, trots gullkort?