catharinan
New member
Jonas C skrev:För övrigt fick jag bekräftat att det nya servicekonceptet kommer att tas i bruk den 1:a februari, där bland annat brickan kommer att försvinna helt.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:För övrigt fick jag bekräftat att det nya servicekonceptet kommer att tas i bruk den 1:a februari, där bland annat brickan kommer att försvinna helt.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:@fcxlär kunna göra det när han kommer fram till Washington....Klicka för att utvidga...
Jag flög med nya servicekonceptet idag, med SK935 till San Francisco. Ett rejält lyft, det känns fräscht och nytt med serveringen och Hästens lakan och kuddar är på plats!johisco skrev:Nån som kan rapportera?Klicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Kanske@CatharinaNkan skriva några rader om sin roll på SAS? Tror vi alla insett att hen iaf arbetar där? Skulle vara super om vi äntligen fått en representant på platsKlicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Kanske@CatharinaNkan skriva några rader om sin roll på SAS? Tror vi alla insett att hen iaf arbetar där? Skulle vara super om vi äntligen fått en representant på platsKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Tekniskt sett har hon redan gjort det:Jul och Nyårsresa till Tokyo i SAS Business Class | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Sedär! Hade jag helt missat!agehall skrev:Tekniskt sett har hon redan gjort det:Jul och Nyårsresa till Tokyo i SAS Business Class | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Matsson skrev:Här är det väldigt viktigt att den kritik som avges till företagsrepresentanten är vederhäftig, väl underbyggd och konstruktiv. Först då kan vi få en meningsfull dialog som syftar till förbättringar .Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Fler än jag som tycker att det är på tiden att de även byter ut sin servis till något nytt?Ang. salt och pepparkar så läste jag att anledningen till att de togs bort var två saker; många togs med hem av passagerare, och över 90% av innehållet i karen fick slängas då det ju endast användes en liten del till måltiden. Men de kanske kan ha ett par stora, riktiga kar som man kan få om man ber om det?Klicka för att utvidga...
Sist frågade kocken om man ville ha lite extra kryddning på maten vilket fixades snyggt och prydligt i samband med serveringen. Dock låg det en salt/peppar påse på brickan.Remington Steele skrev:Fler än jag som tycker att det är på tiden att de även byter ut sin servis till något nytt?Ang. salt och pepparkar så läste jag att anledningen till att de togs bort var två saker; många togs med hem av passagerare, och över 90% av innehållet i karen fick slängas då det ju endast användes en liten del till måltiden. Men de kanske kan ha ett par stora, riktiga kar som man kan få om man ber om det?Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Fler än jag som tycker att det är på tiden att de även byter ut sin servis till något nytt?Ang. salt och pepparkar så läste jag att anledningen till att de togs bort var två saker; många togs med hem av passagerare, och över 90% av innehållet i karen fick slängas då det ju endast användes en liten del till måltiden. Men de kanske kan ha ett par stora, riktiga kar som man kan få om man ber om det?Klicka för att utvidga...