Hittade detta "erbjudande" när jag checkade in i dag.
Specialerbjudande - SAS
Loungacsess utan Biz biljett för 249 kr på ARN, OSL och CPH
Specialerbjudande - SAS
Loungacsess utan Biz biljett för 249 kr på ARN, OSL och CPH
A380*G skrev:Låter ok. 249 kr är tillräckligt dyrt för att det inte ska locka mängder av folk.Klicka för att utvidga...
och snacka om Oslo... (om de erbjuder för samma summa)agehall skrev:Fast samtidigt, ska man ta en kopp kaffe och en kaka på ARN så har man väl spenderat ungefär samma pengar.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Det vore smart av SAS om SAS IT kunde fixa det så att lounge voucher säljs vid check in via online eller via check in automaterna.Klicka för att utvidga...
Har du gjort en affärsplan över detta?? Hur många loungevisits kan du köpa på en gång? Hur mycket räknar du på att ta in/dag på detta?agehall skrev:I OSL borde man köpa på sig lounge vouchers och ställa sig brevid kioskerna och sälja dem. Om man tar 300 NOK för dem så tjänar ju alla på det..Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det vore riktigt smart! Men det är nog lite för mycket att önska av SAS IT.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:SAS har ju iaf i ARN funktionaliteten att ta betalt med konto/kreditkort för dina extra bagage. Jag skulle inte vara förvånad att du skulle kunna betala Lounge fee i samband med check-in också.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Fast samtidigt, ska man ta en kopp kaffe och en kaka på ARN så har man väl spenderat ungefär samma pengar.Klicka för att utvidga...
Gnopps skrev:Vetttigt pris tycker jag, så länge de inte går över kapacitet så kör på!Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Det vore smart av SAS om SAS IT kunde fixa det så att lounge voucher säljs vid check in via online eller via check in automaterna.Klicka för att utvidga...
PYRZ skrev:Det gör det väl redan? Iaf när jag checkade in idag på automaten på ARN fick jag erbjudandet, blinkandes i rött kunde man läsa att för 249SEK kan man få lounge access...Klicka för att utvidga...