Öppettider SAS Lounger Stockholm Arlanda T5 jul och nyår 2018

Jag hade också för mig att det var klockan 05:00 på morgonen. Därav min undran då man uppenbarligen öppnade 04:25 i morse. Antar att det var för att ha en timme öppet innan första planet till Malaga skulle gå 05:25 följt av Barcelona, Malaga, Edinburgh, Aten och Malta inom den första timmen. Trots allt lite generöst av SAS.

AABack2ARN skrev:Vilka är de normala öppettiderna?Klicka för att utvidga...

011430121 skrev:De öppnar 05:00 har inte koll på när de stänger tror att de varierar.Klicka för att utvidga...

Arlanda T5 loungens officiella stängningstid är 30 minuter före sista SAS flightens avgångstid från T5. Däremot har de flera gånger hållt extraöppet vid förseningar för mig och många andra. Upplever en väldigt stor flexibilitet i stängningstiden, särskilt om problem uppstår så är viljan att hjälpa till ofta långtgående.

Officiella öppettiderna är en timme före första schemalagda SAS-avgång till 30 minuter före sista schemalagda SAS-avgång. Det står inget förbehåll om att det är det tidtabellstid som gäller, utan jag antar att det är faktisk avgångstid man räknar med.

Berglund skrev:Prova att läsa trådtiteln, en gång till...Klicka för att utvidga...

Tack för ditt trevliga svar. Blev osäker när jag såg ”GOLD” längst ned på bilden och ville bara försäkra mig om att det även gällde den vanliga loungen.

Back