Men det är ett förstklassigt rep!Senator skrev:Min erfarenhet med Swiss inom Europa men en B77W eller A340-300 ett fint rep som hänger bredvid platserna 4A och 4KKlicka för att utvidga...
Men det är ett förstklassigt rep!Senator skrev:Min erfarenhet med Swiss inom Europa men en B77W eller A340-300 ett fint rep som hänger bredvid platserna 4A och 4KKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Swiss kör en mix av A330-300/A340-300 på ZRH-LHR-ZRH nästan varje dag vad jag kan se. LX332/333 eller LX326/327. Jag skall troligtvis med LX332 om några veckor. Bokning via Swiss.com så är First-kabinen stängt. Men ExpertFlyer visar något annat.Klicka för att utvidga...
Vojago skrev:Intressant. Ibland så har ju vissa bolag F kabinen öppen för bokning av sittplats för C passagerare men utan F-service. Rapportera gärna om du har möjlighetKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Min erfarenhet med Swiss inom Europa men en B77W eller A340-300 ett fint rep som hänger bredvid platserna 4A och 4KKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:Men det är ett förstklassigt rep!Klicka för att utvidga...
Man förstår att det blir så lite benutrymme när de monterar en tjock TV över ottomanen....Senator skrev:Helt ok för två timmar BCN-FRA. 4 paxVisa bifogad bild 121176Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Finnair's A350-900XWB aircraft is scheduled on Helsinki – Amsterdam route during summer 2022 season. All 2 daily flights are served by A350, instead of narrowbodieshttps://twitter.com/theaeronetwork/status/1465097898689847296Klicka för att utvidga...
Kan det inte vara så att de vill ha fraktkapaciteten, d.v.s. det blir denna flygplanstyp även om passagerarantalet går ner något? När BA tidigare i år körde med 787 (mest 787-800) en gång i veckan på ett antal Europalinjer, bl.a. Arlanda, lär det ha berott på en kombination av fraktkapacitet och ett behov av att "motionera" 787orna.FFlash skrev:Japp, det var planerat redan till våren om det nu hålls öhtÄven LHR ska få 359 i december men knappast map nuvarande situation…Klicka för att utvidga...