SAS kan ju iof verkligen vara hit eller miss när det gäller kabinpersonal. Men är detta verkligen sant? Låter märkligt.
www.aftonbladet.se/nyheter/article23328374.ab
www.aftonbladet.se/nyheter/article23328374.ab
+1Johanna skrev:Jag hoppar iofs gärna mina nötter om det riskerar hälsan för någon annan. Även om de har mediciner med sig så vet man ju aldrig vad som kan hända. Jag har varit med om dessa utrop flera gånger och aldrig känt att det påverkat min resa negativ.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Det här är intressant, jag var med på den flighten. Mycket riktigt ropade man ut att alla ombeds att inte äta jordnötter.Klicka för att utvidga...
Dom ropade ut det på tillbakavägen med enligt artikeln.Arnel skrev:Enligt artikeln så ropade dom endast ut det på ditresan men det var på hemresan som problemet uppstod och dom inte ville ropa upp det i högtalarna. Var du med på T/R?Klicka för att utvidga...
Arnel skrev:Enligt artikeln så ropade dom endast ut det på ditresan men det var på hemresan som problemet uppstod och dom inte ville ropa upp det i högtalarna. Var du med på T/R?Klicka för att utvidga...