C
Cristoffer Cedergren
Guest
Men tyvärr är man inte förvånad över kabinpersonalens syn på passagerarna.Typiskt SAS.
Instämmer.NoLimit skrev:Ikke for å være frekk, men hadde jeg reist businessclas og blitt nektet nøtter til drinken fordi ei med allergi sitter på økonomiklasse så ville jeg blitt svært skuffet. Hun har ingen rett til å ødelegge totalopplevelsen i business som jeg faktisk har betalt for... Som andre nevner, har man spesielle behov får man innrette seg etter dette selv og ikke plage alle andre.Klicka för att utvidga...
NoLimit skrev:Ikke for å være frekk, men hadde jeg reist businessclas og blitt nektet nøtter til drinken fordi ei med allergi sitter på økonomiklasse så ville jeg blitt svært skuffet. Hun har ingen rett til å ødelegge totalopplevelsen i business som jeg faktisk har betalt for... Som andre nevner, har man spesielle behov får man innrette seg etter dette selv og ikke plage alle andre.Klicka för att utvidga...
Om uteblivna nötter kan få din upplevelse att förstöras så är det nog bra att stanna upp och fundera lite hur lätt man blir irriterad över "motgångar". Lite som att inte bli tilltalad med namn, låt det bara rinna av istället för att förstöra. Det finns bara ett par nötter som är så viktiga för mig, och de skall definitivt inte ätas.NoLimit skrev:Ikke for å være frekk, men hadde jeg reist businessclas og blitt nektet nøtter til drinken fordi ei med allergi sitter på økonomiklasse så ville jeg blitt svært skuffet. Hun har ingen rett til å ødelegge totalopplevelsen i business som jeg faktisk har betalt for... Som andre nevner, har man spesielle behov får man innrette seg etter dette selv og ikke plage alle andre.Klicka för att utvidga...
NoLimit skrev:Ikke for å være frekk, men hadde jeg reist businessclas og blitt nektet nøtter til drinken fordi ei med allergi sitter på økonomiklasse så ville jeg blitt svært skuffet. Hun har ingen rett til å ødelegge totalopplevelsen i business som jeg faktisk har betalt for... Som andre nevner, har man spesielle behov får man innrette seg etter dette selv og ikke plage alle andre.Klicka för att utvidga...
Hur resonerar Du om någon "mår dåligt" av att det serveras alkohol och fisk ombord?Bryant skrev:Jag har svårt att förstå hur att inte få nötter kan förstöra en resa i C? Älskar du nötter över allt annat?Klicka för att utvidga...
+1Budgetresenär skrev:Jag har noll förtroende för Aftonblaskan och så fort någon "gråter ut" i den tidningen på det här viset så tror jag alltid automatiskt mer på motparten än på den som gråter ut...Klicka för att utvidga...
Johan67 skrev:Hur resonerar Du om någon "mår dåligt" av att det serveras alkohol och fisk ombord?Klicka för att utvidga...
Johan67 skrev:Hur resonerar Du om någon "mår dåligt" av att det serveras alkohol och fisk ombord?Klicka för att utvidga...
Du kan nog efterfråga vad du vill...flum skrev:Kan "elallergiker" efterfråga att all IFE stängs av?Klicka för att utvidga...
Följdfrågan är ju då om jag har rätt att bli irriterad om inte SAS går mig till mötes?JohanA skrev:Du kan nog efterfråga vad du vill...Klicka för att utvidga...
flum skrev:Följdfrågan är ju då om jag har rätt att bli irriterad om inte SAS går mig till mötes?Klicka för att utvidga...
flum skrev:Kan "elallergiker" efterfråga att all IFE stängs av?Klicka för att utvidga...