Nu var det väl, ja jag gissar 15 år sedan SAS och SJ hade samarbete man kunde exempelvis köpa en biljett Gävle-Arlanda-Berlin hos SAS, tåget försenat och man missade flyget bokade SAS om flygbiljetten utan kostnad, och om flyget blev försenat ombokades man på SJCristoffer Cedergren skrev:Kan man hoppas på fler samarbeten med SAS och tåg? Det finns ju i flera länder ute i Europa nu.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Nu var det väl, ja jag gissar 15 år sedan SAS och SJ hade samarbete man kunde exempelvis köpa en biljett Gävle-Arlanda-Berlin hos SAS, tåget försenat och man missade flyget bokade SAS om flygbiljetten utan kostnad, och om flyget blev försenat ombokades man på SJSAS och SJ kopplar ihop flyget med tåget - SASwww.sasgroup.netSAS och SJ i samarbete för konkurrens med bil och bussSAS och SJ i samarbete för konkurrens med bil och buss Nu tar SAS och SJ tillsammans upp kampennews.cision.comKlicka för att utvidga...
Är du incheckad? Det ska vara en länk på boardingkortet i appen.Thompa skrev:Verkar inte ingå för resa bokad med poäng. Får tips om att köpa transfer med Arlanda Express….Visa bifogad bild 166386Klicka för att utvidga...
Det fungerar med poäng, testade senast igår! Som skrivs: kommer i samband med boardingpass.Thompa skrev:Verkar inte ingå för resa bokad med poäng. Får tips om att köpa transfer med Arlanda Express….Visa bifogad bild 166386Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Är du incheckad? Det ska vara en länk på boardingkortet i appen.Klicka för att utvidga...
Tack, så var det. Funkar fint med poäng och länken kommer med boardingkortet. Dock lite märkligt att det inte framgick någonstans under bokningen och att de la med en länk för att köpa biljett med Arlanda Express. Slutet gott allting gott.andreas skrev:Det fungerar med poäng, testade senast igår! Som skrivs: kommer i samband med boardingpass.Klicka för att utvidga...
Thompa skrev:Tack, så var det. Funkar fint med poäng och länken kommer med boardingkortet. Dock lite märkligt att det inte framgick någonstans under bokningen och att de la med en länk för att köpa biljett med Arlanda Express. Slutet gott allting gott.Klicka för att utvidga...
Då bokar vi nog våra resor på olika sätt. När jag söker och bokar genom appen på iPhone så ser jag ingen sådan info.Tobbe.O skrev:Det står att Arlanda Express ingår så fort du söker resa till Visby oavsett om du söker på poäng eller SEKVisa bifogad bild 166462Klicka för att utvidga...
Thompa skrev:Då bokar vi nog våra resor på olika sätt. När jag söker och bokar genom appen på iPhone så ser jag ingen sådan info.Klicka för att utvidga...
Pessimisten i mig tror nog snarare att det blir tvärtom. Det verkar inte ha blivit så mycket med satsningen på att återöppna VBY-BMA, så då har väl det främsta skälet för SAS att inkludera tågresan i biljetten fallit bort?Tobbe.O skrev:Däremot får jag på sista tiden upp förslag i SAS appen på bokad resa att jag kan åka med Arlanda ExpressJag håller tummarna för att fler destinationer framöver får samma förmån som VisbyKlicka för att utvidga...
Tobbe.O skrev:Toppen! Satsningen fortsätterFortsatt gratiståg till Arlanda för Gotlandsresenärer - P4 GotlandSAS förlänger projektet med fria resor med Arlanda Express för resenärer mellan Visby och Arlanda ytterligare några månader.Satsningen lanserades i våras ...www.sverigesradio.seKlicka för att utvidga...