SK574 CDG-ARN 29 december avgång kl 12.25
Åkte med
@fcx var bokade på flyget som hade avgång kl 11.00
Visa bifogad bild 171227Visa bifogad bild 171228
Förrätten hade de kunnat glömma, varmrätten nästan identisk med samma rätt SAS har på långlinjerna, mycket god och en rejäl portion som jag blev mätt på
Vi var 11 personer i business, var av fyra personen var av asiatiskt ursprung de hade förbeställt någon annan mat, en pappa med två tonårsgrabbar som var bortskämda de skickade direkt tillbaka huvudrätten, och bad om pizza liksom pappan, när pizzan kom ville han byta till hamburgare som personalen gick med på, när grabbarna hade ätit upp pizzan ville de ha varma mackor, men de fick snabbt svar att de var slut i vagnen med de rätter som går att beställa!
Eftersom vi hade bokat om flyget så var 1D upptaget av pappan, den chocken du
@Kris det har jag inte hämtat mig från ännu, med den pappan hade nog grabbarna skona på väggen, från 3C hade jag överblick som sådana tilltag.
Kabinchefen och hennes kolega som arbetade i business gjorde ett fantastiskt trevligt och bra jobb, de gick runt straks före landningen och tackade alla i C för att de hade valt att flyga med SAS och önskade alla ett Gott Nytt År flygningen utfördes av SAS Connect