Kan inte komma med denna gång, annat inbokat sedan en tid ....
rvarttinen Medlem 18 November 2013 #31 Kan inte komma med denna gång, annat inbokat sedan en tid ....
doc Medlem 18 November 2013 #32 Jag har tyvärr min nattjoursvecka, som stör allt trevligt BC-mässigt som händer denna vecka. Hoppas ni får det trevligt!
Jag har tyvärr min nattjoursvecka, som stör allt trevligt BC-mässigt som händer denna vecka. Hoppas ni får det trevligt!
Dr. Miles Expert 19 November 2013 #33 Kommer Nu har jag skickat iväg bordsreservation till Monks för 10 personer.
ESSA Medlem 19 November 2013 #34 Sofia skrev: Usch så frestande, jag borde verkligen plugga men det kan hända att jag dyker upp. Kanske Klicka för att utvidga... Samma här. Har dessutom dans på torsdagar m start kl 20:00. Kanske kanske kikar förbi en stund.
Sofia skrev: Usch så frestande, jag borde verkligen plugga men det kan hända att jag dyker upp. Kanske Klicka för att utvidga... Samma här. Har dessutom dans på torsdagar m start kl 20:00. Kanske kanske kikar förbi en stund.
SeaPlanePilot Medlem 20 November 2013 #35 Det blir tyvärr kan inte komma för mig och FruSeaPlanePilot.
agehall Medlem 21 November 2013 #38 Min förkylning är fortfarande så pass illa att jag ställer in mitt deltagande ikväll också.
simon_says91 Medlem 21 November 2013 #39 palmen skrev: Jag räknar med att dyka upp mellan 17-17:30 någon gång. Klicka för att utvidga... Jag ramlar nog in vid den tiden med! SES!
palmen skrev: Jag räknar med att dyka upp mellan 17-17:30 någon gång. Klicka för att utvidga... Jag ramlar nog in vid den tiden med! SES!