011430121 skrev:Jag brukar ha en "lucka" efter träffarna!Klicka för att utvidga...
Sakoz skrev:OT: Agehall och mry!Saken var den att jag hade full koll på detta men inte en gnutta tid och ork just då.Tänkte att jag styr upp det senare.Är otroligt frustrerad över att jag inte kan få SJ Prio poäng med Blå tåget eller när jag kör egen medhavd dressin.Klicka för att utvidga...
Sakoz skrev:OT: Agehall och mry!Saken var den att jag hade full koll på detta men inte en gnutta tid och ork just då.Tänkte att jag styr upp det senare.Är otroligt frustrerad över att jag inte kan få SJ Prio poäng med Blå tåget eller när jag kör egen medhavd dressin.Klicka för att utvidga...
Minsta problemet, det är ju bara att använda SKYPEpalmen skrev:När blir det livesända meetings så man kan vara med på ett hörnKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag hoppas ni får en superkväll, kul att se att så många kan träffas på en torsdag under sommaren. Efter en del beslutsångest sitter jag på ARN T4 och väntar på min resa till AGH.Stort plus tillTelelina som körOrganisationsubersturmbahnfuhrerinrollen med stora framsteg. Jag visste att vi var i trygga händer när jag lämnade (lite fult) uppdraget till henne.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Jag går ju inte på den finten igenSkämt å sido kul att kunna hjälpa till, jag har ju blivit såresemedvetenhär på BC.OT:Senatorvad ska du hitta på? När jag hör AGH tänker jag på HBG som nog är min favoritstad i söderlandet...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Vi är nog ett gäng som kommer innan 17. Vi är flera som kommer med tåg före 16 till Stockholm C och så lång tid kan det inte ta till Monks på sveavägenKlicka för att utvidga...