Flood skrev:Kommer + 1.Tar med kollegan jag är ute och reser med, antar att det inte är några problem? Han kände inte till BC innan, men har tresiffrigt antal resdagar per år, så han är nog i målgruppen...Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Kommer + 1.Tar med kollegan jag är ute och reser med, antar att det inte är några problem? Han kände inte till BC innan, men har tresiffrigt antal resdagar per år, så han är nog i målgruppen...Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Uppdaterad: 2013-09-13Kommer:simon_says91palmenJensEdocJan PettersonagehallNotRyanTjudöBoynota beneSeaPlanePilotFloodFloods kollegaBryantALUrvarttinenKanske:HollomanRagnarfcxfamhanssonsjohhenrikESSA011430121Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Förslag: ska vi boka en öl-provning denna gång? Kanske inte bara medventna resenärer utan också medvetna öldrickare? Kan vara en bra erfarenhet att ha "when out there".Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Ingen ölprovning för min del, det brukar vara ganska basic i utformandet och har varit på X antal sådana provningar redan.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Även på Monks?Klicka för att utvidga...