Flood skrev:Man kan flyga Vueling AGP-BCN 15:05-16:35 och tillbaka 08:10-09:40. Det är så vansinnigt att jag allvarligt får överväga det.Vad kan man göra av Punto / Iberia Plus poäng? BAEC?Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:BAEC om du använder det.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:"Tickets"BCN 5.0på första länken såg ju riktigt gott ut. Är galet förtjust i Tapas.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Åka till Barcelona när dom spelar bortamatch den helgen? Vad är det för planering..Klicka för att utvidga...
Inte lika bra poängintjäning till SAS men SWISS Business Saver kostar ca 4.600 SEK inkl. skatter.palmen skrev:A-klass är slut på BCN-OSL nu, finns på de andra flighternaHur gör man nu?Klicka för att utvidga...
Du kunde ha bokat och avbokat inom 24 timmar. Man lär sig av misstaget (mig inkluderat).palmen skrev:Man skulle ha bokat imorse innan man viste om man fick ledigt eller ejKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Inte lika bra poängintjäning till SAS men SWISS Business Saver kostar ca 4.600 SEK inkl. skatter.Fare basis:PSWISSSEGlöm inte att SWISS kör married segments. Dvs du måste söka platstillgång på Stockholm-Barcelona och inte Stockholm-Zurich + Zurich-Barcelona.Du kunde ha bokat och avbokat inom 24 timmar. Man lär sig av misstaget (mig inkluderat).Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Norwegian och Vueling direktflyg hem kostar ca 1000 kronor, även om det inte är det roligaste alternativet.Alternativen med Swiss är tyvärr dåliga, långa connections och fel tider att resa.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Var:... Förslag på restaurang mottages gärnaKlicka för att utvidga...