telelina skrev:mrykolla in denna tråden:http://www.businessclass.se/forum/flygbiljetter/13018-business-class-stockholm-16-destinationer-europa-t-r-swiss-ca-4-000-sek.htmlKlicka för att utvidga...
Flood skrev:Jag avstår BCN-träff. Håller mig till min ursprungliga plan och biljett till Malaga för ett bra pris per poäng. Bokar jag om till hem från BCN och flyger dit upp går den kalkylen åt skogen. Även om det hade varit kul!Så, höj glasen och skåla 476 miles åt sydväst någon gång under kvällen. Jag skickar en stor skål tillbaka!Två tummar upp i vilket fall för telelinas initiativ och så utgår jag från att mry tar tag i DUB!Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Har kollat lite bilder på Hotell W. Vilket palats! Minsta rummet är på 40KVM.......Visa bifogad bild 19663Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Kan rekommendera W Barcelona ... jysst plejs!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Den här tråden är ett bevis på att det ska vara en trevlig tjej som måste ta initiativet av Mileage run istället för en medelålders gubbe för att bli en lyckad grupp Mileage run/träff på bortamatch.Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Gällande W och rum för de som inte bott där. Det är bra att veta när man delar rum att det inte finns några riktiga väggar till toalett och dusch utan bara frostat glas. För de som har lite "toaskräck" eller för de som låtsas gå på toaletten men sitter där med Ipaden och spelar Candy Crush för att undkomma frun/barn så går det inte på detta hotell.Jag försöker för övrigt att få till att jag kan hänga på den helgen men det verkar inte vara det lättaste i min tidsplanering.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:W har verkligen lite egen stil. Det är det enda hotellbrand jag känner till som säljer sexleksaker i minibaren. Det sätter nivån tycker jag...Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Välkommen till Barcelona!Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Välkommen till Barcelona!Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Hoppas att det blir "live" rapporter!Klicka för att utvidga...
Åker till BKK den 8 novsimon_says91 skrev:Det kan vi försöka med! Men du ska inte med på resan annars då?Klicka för att utvidga...