Det där brukar vara min favorit. Lite väl mycket bönor ibland kanske...
Det där brukar vara min favorit. Lite väl mycket bönor ibland kanske...
JochenS skrev:Det där brukar vara min favorit. Lite väl mycket bönor ibland kanske...Klicka för att utvidga...
Patrik Rosenlöv skrev:ARN-UME i Canadair CRJ-900Rökt kyckling med någon smörkräm och nudlar, fall inte mig i smaken.Pralinen AKA chokladbollen var något bättre än Gilles!Visa bifogad bild 101231Klicka för att utvidga...
andreas skrev:Måste vara första gången jag ser en kub, annat än frukost, på inrikes!Klicka för att utvidga...
Må Gud förbjuda, då försvinner allas vår favorit Polarrullen,Resenaren55 skrev:Så att dom har inte börjat med kuben på inrikes flygningar?Klicka för att utvidga...
Mums, nu blir man sugen på att plussa lite. Hur, om alls, skar du kycklingbitarna?
Agö skrev:Mums, nu blir man sugen på att plussa lite. Hur, om alls, skar du kycklingbitarna?Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Dagens rättVisa bifogad bild 101608Visa bifogad bild 101609Visa bifogad bild 101610Klicka för att utvidga...
Ja den där saltgurkan förstår jag inte alls. Men så är jag också typen som alltid petar bort saltgurkan på hamburgare.samet skrev:Fick likadan idag på CPH-DUB... var sådär, köttet och krämen okay men det andra var bara konstigt...Visa bifogad bild 106732Klicka för att utvidga...
samet skrev:Fick likadan idag på CPH-DUB... var sådär, köttet och krämen okay men det andra var bara konstigt...Visa bifogad bild 106732Klicka för att utvidga...
Det är väl troligen zucchini som har varit fryst o sen tinat.fcx skrev:Ja den där saltgurkan förstår jag inte alls. Men så är jag också typen som alltid petar bort saltgurkan på hamburgare.Klicka för att utvidga...
Det där är saltgurka, står till och med det på menyn.apknug skrev:Det är väl troligen zucchini som har varit fryst o sen tinat.Om saltgurkan gjort detsamma är det iof skit samma.Klicka för att utvidga...
samet skrev:Fick likadan idag på CPH-DUB... var sådär, köttet och krämen okay men det andra var bara konstigt...Visa bifogad bild 106732Klicka för att utvidga...