Kris skrev:Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...Klicka för att utvidga...
Men hu! Hellre frukost hela dagen än den där brunbleka laxen..!
Kris skrev:Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...Klicka för att utvidga...
Såg inte så roligt ut, nej.Kris skrev:Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...Visa bifogad bild 158781Visa bifogad bild 158780Klicka för att utvidga...
Din såg betydligt mer aptitlig ut!intuition skrev:Annan version eller genomförande på min lax-låda? Fisken var Ok men potatisen definitivt inte. Jag gillar alla olika sorters potatissallad men den här är kass.Visa bifogad bild 158788Visa bifogad bild 158789Jag bestämde mig för att lämna feedback men qr koden var ogiltig!! De kände väl på sig att det inte skulle trilla in beröm på den....Jag lämnade feedback på den ogiltiga koden och på potatisen till ombordpersonalenKlicka för att utvidga...
Enig, såg en smula mer aptitlig ut än min dito. Ingen grå-lax... De kanske skulle testa ett skandinaviskt Heimatkoncept med kalla fiskefrikadeller?intuition skrev:Annan version eller genomförande på min lax-låda? Fisken var Ok men potatisen definitivt inte. Jag gillar alla olika sorters potatissallad men den här är kass.Visa bifogad bild 158788Visa bifogad bild 158789Jag bestämde mig för att lämna feedback men qr koden var ogiltig!! De kände väl på sig att det inte skulle trilla in beröm på den....Jag lämnade feedback på den ogiltiga koden och på potatisen till ombordpersonalenKlicka för att utvidga...
Denna serverades även på SK527 ARN-LHR den 27/3.SAS_CPH_Lounge skrev:SK505 till London 27/3.Klicka för att utvidga...
Nej, minns inte sist jag fått en.bnr skrev:Kanske jag som sovit under en sten, men får man inte en våtservett längre?Klicka för att utvidga...
Borta sedan väldigt länge. Den försvann som en corona-enhancement, märkligt nog.bnr skrev:Kanske jag som sovit under en sten, men får man inte en våtservett längre?Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Kanske jag som sovit under en sten, men får man inte en våtservett längre?Klicka för att utvidga...
Hårt plastlock? Hela grejen plast?Patrik skrev:Kyckling, risoni, soltorkade tomater. Helt ok!Visa bifogad bild 164183Klicka för att utvidga...
Plastbytta ja. Från ATH.Jannes skrev:Hårt plastlock? Hela grejen plast?Rest från outstation eller?Klicka för att utvidga...
Hoppas det finns kvar att beställa i go!Million Miler skrev:Den här tråden kommer väl gå i graven 1a oktober 2025..Klicka för att utvidga...
Eller så byter den bara namnMillion Miler skrev:Den här tråden kommer väl gå i graven 1a oktober 2025..Klicka för att utvidga...