Från extra mycket benutrymme till extra lite benutrymme.Skillsen skrev:Prag-Arlanda uppgraderad till plus... EBD, fullt plan... (exit plats till mitten rad 1...)Klicka för att utvidga...
Precis!Glenn E skrev:Från extra mycket benutrymme till extra lite benutrymme.Det var ju inte helt perfekt.Klicka för att utvidga...
Nikolas skrev:Igår flög jag med Lufthansa, hade bokat economy. När jag kom till gaten i MUC och priority boarding började, blippade jag min boardingkort och så kom det ut ett nytt.. Ääähh tänkte jag, nu har dom ändrat min plats.. men till min överraskning såDet roliga var också att det var samma flyg och besättning som jag hade flugit med från GOT.Visa bifogad bild 63523Tack så mycket Lufthansa! Frågan är får man också poängerna för C-klass?Klicka för att utvidga...
AndersSt skrev:Blev ev "uppgraderad", var bokad i SAS GO (Light) från Hannover förra veckan. Hade valt första raden bakom Plus, 12C, men Plus-skylten satt nu på mitt ryggstöd. Gott med lite att äta o dricka utan kostnad förstås. Ingen av oss som satt 12A-C hade bokat i Plus men vi var EBD,EBG och EBG, kan det ha något med saken att göra eller var det bara ett misstag tro? Ja ja, jag klagar inte.Klicka för att utvidga...
Med största sannolikhet hade skylten hamnat felAndersSt skrev:Blev ev "uppgraderad", var bokad i SAS GO (Light) från Hannover förra veckan. Hade valt första raden bakom Plus, 12C, men Plus-skylten satt nu på mitt ryggstöd. Gott med lite att äta o dricka utan kostnad förstås. Ingen av oss som satt 12A-C hade bokat i Plus men vi var EBD,EBG och EBG, kan det ha något med saken att göra eller var det bara ett misstag tro? Ja ja, jag klagar inte.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Med största sannolikhet hade skylten hamnat felKlicka för att utvidga...
Jag och min vän fick en OP-UP från economy till C på Lufthansa mellan MUC-EWR. Var vid det tillfället EBG och fick poäng för economy.Nikolas skrev:Tack så mycket Lufthansa! Frågan är får man också poängerna för C-klass?Klicka för att utvidga...
nissefalk skrev:ÄNTLIGEN efter 4 år med Guld på British Airways så blev det en op-up från Club World till First från Phoenix till London, detta på en poäng resa med en 2 för en Voucher som kom av misstag.....så bra utdelning på denna trippenKlicka för att utvidga...
pt_tr skrev:Hade emergency seat 11A och blev bytt till 1A, tror faktiskt att det är bättre benutrymme på 11A?Klicka för att utvidga...
På vissa plan finns det extra benutrymme på 2E, 2F (första raden) på bulkhead. De har skapat extra utrymme på undersidan av väggen.dino_81 skrev:Är inget fan alls av rad 1 på SAS intra EU. I mitt tycke sämre benutrymme (bortsätt 1C på vissa plan) och dessutom trängre säten. Föredrar exitrow alla dagar i veckan.Klicka för att utvidga...
Gamla CRJ-900. A321. Rad 1 extremt vass. Här har vi bulken på en annan modell i SAS flotta. Inte särskilt dåligt benutrymme...dino_81 skrev:Är inget fan alls av rad 1 på SAS intra EU. I mitt tycke sämre benutrymme (bortsätt 1C på vissa plan) och dessutom trängre säten. Föredrar exitrow alla dagar i veckan.Klicka för att utvidga...