A adam New member Nov 28, 2012 #1 Hej alla! Någon som vet hur många poäng man får i Business Class på den här turen CPH-ZRH(LX) ZRH-LIS LIS-CPH(TAP)
Hej alla! Någon som vet hur många poäng man får i Business Class på den här turen CPH-ZRH(LX) ZRH-LIS LIS-CPH(TAP)
A agehall New member Nov 28, 2012 #2 Det är väl bara att du kollar hur lång sträckan är på gcmap.com och sedan räknar mha EBs intjäningstabeller och dina faktiska bokningsklasser?
Det är väl bara att du kollar hur lång sträckan är på gcmap.com och sedan räknar mha EBs intjäningstabeller och dina faktiska bokningsklasser?
A agehall New member Nov 28, 2012 #4 Ok, du får väl kolla i intjäningstabellerna då och se ifall alla business-klasser räknas som samma intjäning eller inte.
Ok, du får väl kolla i intjäningstabellerna då och se ifall alla business-klasser räknas som samma intjäning eller inte.
T tourist New member Nov 28, 2012 #5 Du får ta reda på bokningsklasser och räkna själv. Här är tabellerna: http://www.sas.se/eurobonus/tjana-poang/Flygbolag/ Min. 600 betyder 100% osv
Du får ta reda på bokningsklasser och räkna själv. Här är tabellerna: http://www.sas.se/eurobonus/tjana-poang/Flygbolag/ Min. 600 betyder 100% osv
M mry New member Nov 28, 2012 #6 Du kan antagligen se din bokningsklass om du söker upp din resa på rätt ställe helt enkelt. Har du provat söka upp din biljet på lufthansas sida?
Du kan antagligen se din bokningsklass om du söker upp din resa på rätt ställe helt enkelt. Har du provat söka upp din biljet på lufthansas sida?
A adam New member Nov 29, 2012 #7 Om det står 1200 i Business i alla klasser borde det väl vara det. Tror att det är en Business Saver , men ändå. Kan inte hitta bokningsklassen någonstans.
Om det står 1200 i Business i alla klasser borde det väl vara det. Tror att det är en Business Saver , men ändå. Kan inte hitta bokningsklassen någonstans.
A A380*G Guest Nov 29, 2012 #8 Adam, varför startar du en ny tråd om din resa till Lissabon i business? Duger inte den du skapade i forumet för flygbiljetter?
Adam, varför startar du en ny tråd om din resa till Lissabon i business? Duger inte den du skapade i forumet för flygbiljetter?
J jumbooze Guest Nov 29, 2012 #10 På CPH-ZRH i C (Z och P klass) har jag fått 3000 poäng + eventuell guldbonus
T tourist New member Dec 1, 2012 #11 jumbooze skrev:På CPH-ZRH i C (Z och P klass) har jag fått 3000 poäng + eventuell guldbonusKlicka för att utvidga... Click to expand... När du flyger SAS, ja! (LX på samma sträcka krediterad till EB ger 1200.)
jumbooze skrev:På CPH-ZRH i C (Z och P klass) har jag fått 3000 poäng + eventuell guldbonusKlicka för att utvidga... Click to expand... När du flyger SAS, ja! (LX på samma sträcka krediterad till EB ger 1200.)