R rob74 New member Apr 7, 2015 #23 Nix! Tror inte jag fick mail på den förra heller, utan upptäckte det då jag sökte efter bonusbiljetter. Sedan googlade jag lite och hittade en länk som fungerade.
Nix! Tror inte jag fick mail på den förra heller, utan upptäckte det då jag sökte efter bonusbiljetter. Sedan googlade jag lite och hittade en länk som fungerade.
V vaniljvodka New member Apr 7, 2015 #24 Vaniljvodka skrev:Yes, nu pratade jag med dom och de sa samma sak. Tydligen fel på hemsidan. Poängkostnaden för biljetter bokade idag justeras när man ringer upp dom på tisdag.Klicka för att utvidga... Click to expand... Poängen återbetald efter nån timme.
Vaniljvodka skrev:Yes, nu pratade jag med dom och de sa samma sak. Tydligen fel på hemsidan. Poängkostnaden för biljetter bokade idag justeras när man ringer upp dom på tisdag.Klicka för att utvidga... Click to expand... Poängen återbetald efter nån timme.
H Homer Guest Apr 11, 2015 #26 ...och inte heller något om Houston dealen -> EuroBonus bargains makes your points go further! - SAS Alternativet till att kolla SAS hemsida stup i kvarten, eller hoppas att någon annan gör det, är att använda sådana här hjälpmedel. 5 Free Tools To Notify You of Website Content Changes - Hongkiat
...och inte heller något om Houston dealen -> EuroBonus bargains makes your points go further! - SAS Alternativet till att kolla SAS hemsida stup i kvarten, eller hoppas att någon annan gör det, är att använda sådana här hjälpmedel. 5 Free Tools To Notify You of Website Content Changes - Hongkiat