Lite bättre vyer idag… men när kör de färjorna egentligen? Samma färja har stått där sedan jag kom hit…ekf skrev:Hälsningar från Scandic Visby, här fick jag ett mycket bättre rum än det jag bokat... riktigt tyst och lugnt dessutom.Visa bifogad bild 141367Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Fairmont Château Frontenac, Québec. Påstås vara världens mest fotograferade hotell. Bra ställe att vara strandad på när flighten till nästa destination blev inställd…Visa bifogad bild 141456Klicka för att utvidga...
Doctor-X skrev:Gått förbi (och fotat) x flera gånger, men aldrig varit inne. Hur är hotellet? Besökt systerhotellet i Victoria, BC - var trevligt!Klicka för att utvidga...
@Flood, kommer det en reserapport på denna vistelse i USA.Flood skrev:Visa bifogad bild 141584Utsikt från balkongen på DoubleTree Little Rock, Arkansas.Klicka för att utvidga...
Man vet aldrig, någon gång skall vara den första!011430121 skrev:@Flood, kommer det en reserapport på denna vistelse i USA.Klicka för att utvidga...
Hallååå Kaj , Hallååå Börje! Fler än jag som minns den gamla reklamen om färjornaLPC123 skrev:Scandic Oceanhamnen HelsingborgTrevlig utsikt från 438Klicka för att utvidga...