Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Waldorf Astoria Osaka - som väntat topp vad gäller det mesta men framförallt prickfri service. Sista bilden är från Peacock Alley baren.

Attachments

• IMG_1083.jpeg
    IMG_1083.jpeg
    496,6 KB · Visningar: 34
  • IMG_1081.jpeg
    IMG_1081.jpeg
    368,1 KB · Visningar: 34
  • IMG_1127.jpeg
    IMG_1127.jpeg
    519,4 KB · Visningar: 35
Mövenpick Resort Cam Ranh, Vietnam.
Hade köpt uppgradering till 220m2 pool villa men blev nedgraderad till ursprungliga rummet pga ”piping issue” i kombination med full beläggning. 25% (av bokningen) i hotellkredit, 1h massage och lite annat i kompensation.

IMG_0110.jpeg

Mövenpick Resort Cam Ranh, Vietnam.
Hade köpt uppgradering till 220m2 pool villa men blev nedgraderad till ursprungliga rummet pga ”piping issue” i kombination med full beläggning. 25% (av bokningen) i hotellkredit, 1h massage och lite annat i kompensation.

Visa bifogad bild 171293
Är också i NT. Jag hade bokat det där stället först, men läste på lite och ändrade mig. Tur för mig, otur för er. Hur är stället annars?

Är också i NT. Jag hade bokat det där stället först, men läste på lite och ändrade mig. Tur för mig, otur för er. Hur är stället annars?
Rummet är bra, bara testat restaurangen vid stranden som var ok. Loungen är på deras nattklubb…den är ganska medioker. Poolen verkar ha skugga from efter lunch ungefär. Pool villorna ligger ganska tätt, lika bra att slippa den extrakostnaden.

Cam Ranh ligger ju ca 30min från Nha Trang så här lär det lär det, om möjligt, vara ännu sömnigare än i Nha Trang..

Toppen