Posta din välkomstgåva!

Hotell: Best Western Noble House, Malmö

Medlemstatus: Diamond Select

Välkomstgåva: en påse med lite smågodis.

Hotell: PARK INN Alexanderplatz Berlin

Medlemstatus: VIP

Välkomstgåva: Vatten, nötter, kolsyrad äppeldryck, en liten bit choklad som jag han gluvsa i mig innan bilden togs

img_1979-jpeg.165793

Hotell: Thon Hotel Rosencrantz, Oslo

Medlemstatus: Black (högsta nivån)

Välkomstgåva: Kvikklunsj

20250619_154957-jpg.165946

Trevligt hotell i övrigt. Fick ingen uppgradering tyvärr.

Passade dock på att boka en Thon Experience när jag för en gång skull bor på ett Thon i Oslo, där utbudet av upplevelser är lite bättre.

Hos Thon får man en "Thon Experience" varje gång man stiger ett snäpp i nivå (tror jag, har aldrig utnyttjat förmånen tidigare). I Oslo fanns det ganska mycket att välja på: massage, pedikyr, flera olika middagar för en person. Middag för två personer fanns två stycken att välja på vid bokningstillfället. En på ett hotell längre bort och en på Hotel Bristol som ligger i samma kvarter som Rosencrantz.

Så det blev smashburgare + öl + dessert (morotskaka med glass) på Bristol Pub. Smakade utmärkt. Takk för det Thon!

20250620_192900-jpg.165947

20250620_201219-jpg.165948

Hotell: Radisson Blu Plaza Oslo

Medlemstatus: VIP

Välkomstgåva: Se bilden, saknar vattenflaska på Radisson, de har en karaff som man skall fylla med kranvatten, jag föredrar kolsyrat vatten men detta är ju ett litet problem om man tänker på hur många andra människor har det i värden

img_2097-jpeg.167028

011430121 skrev:Hotell: Radisson Blu Plaza OsloMedlemstatus: VIPVälkomstgåva: Se bilden, saknar vattenflaska på Radisson, de har en karaff som man skall fylla med kranvatten, jag föredrar kolsyrat vatten men detta är ju ett litet problem om man tänker på hur många andra människor har det i värdenVisa bifogad bild 167028Klicka för att utvidga...
Vilken flopp att kortet är skrivet på Svenska, men jag kan trösta dig med att chokladkakorna är långt mycket dyrare än en flaska kolsyrat vatten.

img_7544-jpeg.167042

Hotell: Le Louise Hotel Brussels - MGallery Collection

Medlemstatus: Gold (via aktieägarprogrammet)

Välkomstgåva: Choklad.

Strawberry Karlatornet bjöd på denna På 58:e våningen på 190meter. Snällt.

Back