Varför kan man inte använda presentkort på plats?jumbooze skrev:Jag undrar om någon ser om hur man kan kombinera presentkort och 30% priset, den verkar behöva betalas på plats och presentkort bara på nätet eller missar jag något?Klicka för att utvidga...
Jag har fått ett presentkort. Hur använder jag det?Grattis! Tänk på presentkortet som kontanter. Du betalar med det direkt på hotellet för ditt rum, restaurangbesök, spa eller annat som säljs på hotellet. Om du vill använda det för en hotellnatt bokar du rummet påchoice.seoch väljer någon av pristypernaWeb Price Flex eller Club Price. Då betalar du för vistelsen vid ankomst på hotellet. Det går inte att använda presentkortet för direktbetalning på hemsidan. Du kan också vända dig till vårKundservicesom kan hjälpa dig att boka och betala för rummet med presentkortet direkt.Klicka för att utvidga...
Fast säger inte detta att 10-nätter inte heller går?Doctor-X skrev:Inte unlimited, men 10-nätterspasset (antar att det är samma villkor):Visa bifogad bild 109662Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Fast säger inte detta att 10-nätter inte heller går?edit:edit: läser ditt inlägg igen och antar du menar att texten inte handlar om unlinited men att texten ändå bör vara gällande för unlimitedKlicka för att utvidga...
ola840 skrev:Jag fick 240 poäng för mitt köp för 2400kr med NCC MC när jag köpte presentkort i MarsKlicka för att utvidga...
Har ni kontaktat Choice om det? Rimligtvis borde det ge 30 p/100:- kan man tycka.Berglund skrev:Köp av presentkortet ger endast 10 NCC poäng per 100 kronor i inköp. Jag har testat!Klicka för att utvidga...