xz0781 skrev:På min flight ikväll till ARN-Doha är 787:an utbytt mot en 777-200, gissar att den sedan länge fulla business-kabinen kan vara en orsak då 777 tar betydligt fler i business. Lite synd att inte få premiäråka 787 men det löser sig nog på andra benet till Haneda.Klicka för att utvidga...
Så du kommer landa någon annanstans än den destination du köpte till? För som du själv skrev var du ju medveten om att flygbolaget har rätt att ändra flygplanstyp.Globetrotter_Sweden skrev:Inte gnällig men köper man a och får b är det kompensation.Klicka för att utvidga...
doc skrev:Säker? Qatar Airways 171 på väg till Arlanda nu är A7-BCU och det är en 787:a.Klicka för att utvidga...
Globetrotter_Sweden skrev:Vilken 777 har inte 180 grader recline? Den infon jag läser mig till säger att samtliga har det?Lita på att jag kommer klaga till mig komp (alldeles oavsett att jag är fullt medveten att flygplanstyp kan ändras efter bolagets behag). Årets klagomål har gett mig 60k eurobonus och 150k club Carlson points (Radisson etc).Inte gnällig men köper man a och får b är det kompensation.Klicka för att utvidga...
Som referens, postar jag några länkar till andra trådar som handlar om hur Qatar Airways kundtjänst behandlade olika ärende.agehall skrev:Och jag är väl medveten om hur Mellanösternbolagen behandlar sina kunder när saker inte går som det var tänkt. Jag har också jobbat med Mellanöstern i olika konstellationer och det är inte samma sak som att försöka driva något mot deras flygbolags kundtjänster.Klicka för att utvidga...