och SriLankan Airlines (UL) förväntas att bli medlem någon gång i Q3/Q4.Swiss skrev:oneworld kan bli riktigt bra om det blir en merger mellan AA och US Airways och detta sammanslagna bolag förblir medlem i oneworld som AA idag och om Qatar Airways tillkommer inom ett år. Dessutom blev ju Malaysia Airlines medlem 1:a februari i år.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Det är sannerligen inte dåligt att ha Qantas kort när både Emirates och Qatar erbjuder poängbiljetter till Australien från SverigeKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Dubbla miles med alla OW loyalitetsprog. 1-2 månaderna som med AB och Malaysian, och dessutom 787 !Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Nu verkar det som Oktober som gäller. Perfekt för mig då jag börjar i september mitt nya BAEC år:Qatar to join oneworld alliance, partner with Qantas, in October - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business TravellerKlicka för att utvidga...
EricT skrev:Vet någon idagsläget mer om Qatars inträde i Oneworld? Jag har bokat en ARN-JNB 1 oktober i Business med Qatar. Hoppas att få på prova på deras nya business i 787an samt att det vore synnerligen bra om man fick avios och TP också.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Vet inte någon postat detta men tydligen flyger Qatar Dreamliner till ARN idag...Klicka för att utvidga...
Terminal 2 har det stora problemet att det bara finns två non-Schengen gater. Står det två British Airways plan inne samtidigt, antingen schemalagt (vilket är fallet på morgonen) eller till följd av förseningar/problem så är kvoten fylld och det blir problem.Homer skrev:Undrar om Qatar kommer att flytta till T2 när de är med i OWKlicka för att utvidga...