Kebalibre skrev:Det stämmer@Morgan. I business på deras A332 får man tyvärr stå ut med angle lie flat och i ekonomi störande IFE-boxar vid fötterna.Klicka för att utvidga...
Passar fint när man ska vidare mot BKK... Nuvarande avgång ger i princip alltid en natt på Doha om man vill ha ett hyggligt biljettpris.Kebalibre skrev:Från och med 2 februari 2015 utökar QR med ytterligare 3 flyg i veckan till DOH. Det ser ut att bli ett kvällsflyg med A330, 21.10 - 05.10.Klicka för att utvidga...
Det ar dock inte samma stol som i Dreamlinern (B/E Aerospace Super Diamond), utan samma fully flat-version av B/E Aerospace Minipod som finns i deras 777or.adhoc76 skrev:Fast nyheter uppger att 7 stycken A332 ska få ny business class till kvartal 3 2014... Förhoppningsvis fortsätter de att uppgradera fler A332...Touring Qatar Airways' New Business and First Class Cabins – SkiftKlicka för att utvidga...
Fick detta bekräftat av Qatar Airways när jag var i Doha i veckan (även personer från Nordenkontoret var på plats), dock fick jag uppfattningen att de skulle börja med Dreamlinern på alla Stockholmsavgångar betydligt tidigare än så, om inte omgående vid start.dino_81 skrev:Från 25 oktober 2015 kommer även kvällsflygen att trafikeras med 787-8 meddelar Airline Route.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Fick detta bekräftat av Qatar Airways när jag var i Doha i veckan (även personer från Nordenkontoret var på plats), dock fick jag uppfattningen att de skulle börja med Dreamlinern på alla Stockholmsavgångar betydligt tidigare än så, om inte omgående vid start.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Fick detta bekräftat av Qatar Airways när jag var i Doha i veckan (även personer från Nordenkontoret var på plats), dock fick jag uppfattningen att de skulle börja med Dreamlinern på alla Stockholmsavgångar betydligt tidigare än så, om inte omgående vid start.Klicka för att utvidga...
Inga nyheter på den fronten.niksal skrev:Fick du höra något om rutt till Helsingfors?Klicka för att utvidga...
Jag kan ha fel, det var fokus på rätt mycket annat där nere, men att Dreamlinern skulle komma först i november låter lite längre bort än den uppfattning jag fick, men jag kan så klart ha fel. Får kolla med Qatar Airways i så fall, om det finns något datum de kan bekräfta.Mr.T skrev:När du säger betydligt tidigare vilken slags tidsram pratar vi? April?Klicka för att utvidga...