mrs-sunshine
New member
Vad jag förstår finns det ingen lounge i Bangkok, men Qatar håller på att bygga, stämmer detta?
Senast jag flög med dem ( i First) så var det Thai First class lounge de hade samarbete medMrs Sunshine skrev:Vad jag förstår finns det ingen lounge i Bangkok, men Qatar håller på att bygga, stämmer detta?Klicka för att utvidga...
Du bör absolut kunna komma in Cathay, dock kan det vara så att Thai ligger bättre till jmf med gatenMrs Sunshine skrev:Tack för era svar! Kan jag som business class resenär från Qatar alltså nyttja Cathay? Trodde man bara var hänvisade till Thai.Klicka för att utvidga...
Ja, förutsatt att @Mrs Sunshine är Oneworld Emerald, för enligt vad hon skrev reser hon i Business.Cristoffer Cedergren skrev:Enligt Loungebuddy ska du också kunna komma in i Cathays First lounge.Klicka för att utvidga...
God pointe, korrekt! Men Sapphire er godt nok til at komme ind, endda med 1 gæst.NotRyan skrev:Ja, förutsatt att@Mrs Sunshineär Oneworld Emerald, för enligt vad hon skrev reser hon i Business.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Enligt Loungebuddy ska du också kunna komma in i Cathays First lounge.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Ja, förutsatt att@Mrs Sunshineär Oneworld Emerald, för enligt vad hon skrev reser hon i Business.Klicka för att utvidga...
Stämmer. Sitter här just nu.Per N skrev:Dock är Champagnen borta från Cathays lounge, åtminstone i mars då vi besökte den senast.Klicka för att utvidga...
Ja, jeg kom for nyligt ind på Cathay's lounge i juni på min QR business billet og fik endda 2 gæster med ind uden problem da jeg også havde OW Sapphire (med QR guld kort). Sidst jeg var der (4 juli) havde de Billecart champagne og en udmærket australsk mousserende vin ?Magino skrev:Som@pepskrev så behövs bara OneWorld Sapphire eller att man reser i business då Cathay endast har en business lounge på BKK.Men en väldigt bra sådan som jag rekommenderar starkt istället för Thais lounge.Klicka för att utvidga...
Det är det australiensiska dom har kvar. Chandonpep skrev:Ja, jeg kom for nyligt ind på Cathay's lounge i juni på min QR business billet og fik endda 2 gæster med ind uden problem da jeg også havde OW Sapphire (med QR guld kort). Sidst jeg var der (4 juli) havde de Billecart champagne og en udmærket australsk mousserende vin ?Klicka för att utvidga...
Har inte så stor erfarenhet av detta men den gången jag flög med Qatar F så behövde jag inte ha något LoungeAccess kort det var bara visa biljett och gå in.pep skrev:Da behøver man ikke gå til transit desk for at få lounge-access kort til Thai loungen.Klicka för att utvidga...
Piper-Heidseck fanns. Inget spår av Billecart.Schlaake skrev:Har besökt Cathays lounge BKK 2 ggr i mars och 2ggr i juni i år vid alla dessa tillfällen har det funnits champagne, bara att fråga i baren, finns oftast 2 sorter att välja på senast fanns Piper-Heidseck och ovannämnda Billecart.För övrigt tycker jag efter deras ombyggnad att det är den trevligaste OW loungen på BKK, besöker den alltid när jag flyger med OW flyg.Klicka för att utvidga...
Qatar Airways opens Paris lounge - Business Traveller – The leading magazine for frequent flyersWe are well advanced with the construction of two more lounges – Beirut and Bangkok – and we’re in negotiations with seven other airports to have space where we have more than one flight a day,” said CEO Akbar Al Baker.Klicka för att utvidga...
Tak @Homer - denne har jeg aldrig prøvet. Bruger næsten altid kun Cathays Lounge og går kun hen i Thai loungerne for at dusche. Gud ved, om/hvornår Qatar får deres egen lounge i BKK...Homer skrev:Det går väl att använda den här loungen?Klicka för att utvidga...