AtleFlyg skrev:Brukar ni boka via partnersiter eller direkt?Klicka för att utvidga...
Alltid direkt.
AtleFlyg skrev:Brukar ni boka via partnersiter eller direkt?Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Hertz och deras rabattkoder är bara en enda stor bluff. Skippa rabattkoderna och boka genom en mäklare så får ni halva priset direkt utan krångel.Hertz.se3 dagar i Polen - 1800 SEKmed 25% rabattkod - 2100 SEKExakt samma bil genom mäklare (hyrbil.se) - 930 SEKHertz och försäkringar | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Jag är arg på SAS!Berglund skrev:Fast 10 000 eurobonuspoäng för 7-800 kr, det är jag beredd att ta vilken dag som helst. I dagsläget har jag gjort det bytet 38 gånger under det här året. Det är som vanligt helt upp till var och en hur man väljer att värdera sina Eurobonuspoäng, jag värderar dem personligen klart högre än 7-8 öre styck!Klicka för att utvidga...
Ja då ska du givetvis straffa dig själv. Lite som när folk i USA har bränt Nike-produkter de äger för att de inte gillar deras nya reklamfilm.Budgetresenär skrev:Jag är arg på SAS!Klicka för att utvidga...
Du bokar via SAS Eurobonus och väljer rätt status. AWD läggs in i bakgrunden.Mr Basic skrev:Var hittar man AWD-koden nuförtiden?Har inget SAS Mastercard och inget fysiskt Eurobonus-kort (där koden påstås stå på baksidan). Gick heller inte att se AWD-koden på det digitala kortet i appen. Är EBS.Klicka för att utvidga...