A a87 New member Jul 3, 2020 #161 Ricci skrev:Jag har "snubblat" över en rabattkod gällande hotell och typ av business.Ni som utnyttjat dessa rabattkoder privat, kollar hotellen Company ID card etc vid check-in?Klicka för att utvidga... Click to expand... Vilken hemsida?
Ricci skrev:Jag har "snubblat" över en rabattkod gällande hotell och typ av business.Ni som utnyttjat dessa rabattkoder privat, kollar hotellen Company ID card etc vid check-in?Klicka för att utvidga... Click to expand... Vilken hemsida?
R ricci New member Jul 3, 2020 #162 A87 skrev:Vilken hemsida?Klicka för att utvidga... Click to expand... Min fru fick reda på det och hon får förmodligen använda använda rabatten då hon arbetar inom de området rabatten gäller. Dock blev jag också sugen att använda den när jag inte reser med min fru.
A87 skrev:Vilken hemsida?Klicka för att utvidga... Click to expand... Min fru fick reda på det och hon får förmodligen använda använda rabatten då hon arbetar inom de området rabatten gäller. Dock blev jag också sugen att använda den när jag inte reser med min fru.