Ritz skrev:Här är några spektakulära bilder från min brors resa till Asien i december 2018. Rimowa-väskan blev fullständigt mosad på Suvarnabhumi. Han fick en ny väska direkt efter. Som tur var inga vätskor eller annat flytande i väskan.Klicka för att utvidga...
Sälj den som modern konst.Ritz skrev:Här är några spektakulära bilder från min brors resa till Asien i december 2018. Rimowa-väskan blev fullständigt mosad på Suvarnabhumi. Han fick en ny väska direkt efter. Som tur var inga vätskor eller annat flytande i väskan.Klicka för att utvidga...
Det där får du gärna utveckla lite...Mroftahelastycket skrev:Det där påminner mig om när min ryggsäck brann upp på bagaegbandet på CDG.Klicka för att utvidga...
Det bar någon story för några år sedan där någons väska hade blivit ordentligt överkörd så den typ blev platt (eller om den klämts). Den personen hade blivit uppsök i loungen och fått de dåliga nyheterna innan avresa. De bilderna var väl typ i paritet med detta.Mr.cake skrev:Har förmodligen aldrig sett en väska fara så illa...Klicka för att utvidga...
Mr.cake skrev:Det är väl bara banka ut bulorna. Det är ju en rimowa trots allt. Tror det blir helt återställd på hemresan om omvänd process körsHar förmodligen aldrig sett en väska fara så illa...Klicka för att utvidga...
Du får fakturera kostnader för strykning.Ritz skrev:Flygbolag: Qatar.Tur nog var det bara kläder så inget gick sönder.Klicka för att utvidga...
Delayed skrev:Det där får du gärna utveckla lite...Klicka för att utvidga...