F
Fredrik
Guest
Jag gissar att det är det första. Jag har varit där för lite men det går enkelt att byta och det känns som en välfungerande flygplats.
Mats Genberg skrev:Har vi varit på samma flygplats?Jag har i o f s bara varit på 9 amerikanska flygplatser, men det jag upplevde på IAD i förra veckan var kanon!Alla incheckningar samlade i en byggnad med mycket luft. Helt nybyggd security utan folk som skrek "TAKE YOUR BELTS OF PLEASE!!!"Inglasade tågavgångar som tog dig till terminalen på max 1 minut. 100 m till loungen som låg 50 m från gaten.Och lugnt o skönt utan en miljon transferpassagerare. Allt superfräscht.Inte en igengrodd heltäckningsmatta så långt ögat såg.Killen på Hertz tog oss i hyrbilen och körde oss o bagage till incheckningen!Kan det har varit storrenovering?.Klicka för att utvidga...
Michael1 skrev:Vore kul att få resultatet även uppdelat i ex. Norden, Europa, Asien, Nordamerika etc.Dock ser det ut att vara ganska klara vinnare.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Skytrax har en ny undersökning som inte matchar vårt resultat heltWorld's Top 100 Airports | 2013Amsterdam tar tredje platsen, och fascinerande BLL kommer före ARN...(plats 57 resp 60)Klicka för att utvidga...