eliee skrev:Länkar ogärna direkt till deras sida här, men om du söker på t.ex.mobilanyheter så här ser sasså borde du få träffKlicka för att utvidga...
Den sidan jag fick fram hade dock bara gamla bilder inifrån en 330/340.
eliee skrev:Länkar ogärna direkt till deras sida här, men om du söker på t.ex.mobilanyheter så här ser sasså borde du få träffKlicka för att utvidga...
Samma sida som jag hittade då - det är bara i texten det står att det ska vara nya säten, och sätesmodellen är dessutom felstavad. Sammantaget är ju "artikeln" föga förtroendeskapande med tanke på innehållet.Canadien skrev:Den sidan jag fick fram hade dock bara gamla bilder inifrån en 330/340.Klicka för att utvidga...
Scanwing skrev:Just nu är det bakom kulisserna rapport på SAS Instagram stories från Toulouse.De utlovar en del två imorgon när flyget ska till KastrupKlicka för att utvidga...
Ja man undrar ju vart det fått infon om att det ska va "xl vantage" säten ombord och som dom beskriver det likadana som på qantaseliee skrev:Samma sida som jag hittade då - det är bara i texten det står att det ska vara nya säten, och sätesmodellen är dessutom felstavad. Sammantaget är ju "artikeln" föga förtroendeskapande med tanke på innehållet.Klicka för att utvidga...
Mm men i artikeln stog det nått om samma stolar som på qantas 787 men man får nog ta den med en stor nypa saltCanadien skrev:Det är ju Thomson Vantage XL i nuvarande 330/340Klicka för att utvidga...
Ja varför inte lixom men är det någon som vet när det kommer bilder på den nya cabinen hela kvällen ha rman ju kunnat följa dom i Toulouse på sas instagramCanadien skrev:De kan ju ha valt honeymoon config i a350Visa bifogad bild 100508Istället för den som är på 330/340Visa bifogad bild 100509Klicka för att utvidga...
För väl hoppas på en genomgång av flygplanet både ut och invändigtigelkotten skrev:Enligt SAS Instagram kommer de visa runt i kabinen på deras story imorgon innan avgång mot cph. Eller så är det bara utifrån - finns utrymme för tolkning.Visa bifogad bild 100512Klicka för att utvidga...
Har inte fått men var det inte +1 på din inbjudan? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji56.pngKevinator skrev:Är det fler som har fått en personlig inbjudan till Arlanda-eventet? Jag är ”bara” en vanlig dödlig Diamant-medlem...Klicka för att utvidga...
Inte så roligt att hamna bredvid någon man inte reser tillsammans med i den konfigurationen. Får hoppas att de har en ordentlig avskiljare mellan stolarna.Canadien skrev:De kan ju ha valt honeymoon config i a350Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Enligt SAS Instagram kommer de visa runt i kabinen på deras story imorgon innan avgång mot cph. Eller så är det bara utifrån - finns utrymme för tolkning.Visa bifogad bild 100512Klicka för att utvidga...
Nej, ingen möjlighet till +1 tyvärr. Så här står det i inbjudan:Brandten skrev:Har inte fått men var det inte +1 på din inbjudan?Klicka för att utvidga...
Ska de vara ute i 12h och cirkla?Cristoffer Cedergren skrev:NU!!!SK9154 from Toulouse to CopenhagenFlightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker MapKlicka för att utvidga...
På FR24 dröjer det alltid några minuter efter start innan rätt flygtid visas.Canadien skrev:Ska de vara ute i 12h och cirkla?Visa bifogad bild 100580Klicka för att utvidga...