Canadien skrev:Kunde du inte tagit en bättre bild där man ser hela texten bredvid flygplansskissen?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Kunde du inte tagit en bättre bild där man ser hela texten bredvid flygplansskissen?Klicka för att utvidga...
Ja det är klart trist att se att SAS ytterligare devalverar SAS Plus. Den går mer och mer mot att bara vara samma som andra bolag hade förut, nämligen "economy med lite bättre benutrymme" -- samtidigt som konkurrenterna äntligen har insett att det finns en bra poäng med en riktig premium economy och inför det...Johan Hbg skrev:Det visste vi ju redan, att Plus blir sämre!Trist SAS!Klicka för att utvidga...
Stämmer, men frågan är om Plus inte bara blir som Economy var/är på tex A330, alltså 2-4-2. Fast med Business-priser...mha321 skrev:Ja det är klart trist att se att SAS ytterligare devalverar SAS Plus. Den går mer och mer mot att bara vara samma som andra bolag hade förut, nämligen "economy med lite bättre benutrymme" -- samtidigt som konkurrenterna äntligen har insett att det finns en bra poäng med en riktig premium economy och inför det...Klicka för att utvidga...
A350XWB är ju bredare än A330/340, så lite bredare platser blir det. Men inte speciellt mycket. Bortsett från det motsvarar den Economy på de flesta konkurrenter iaf.Johan Hbg skrev:Stämmer, men frågan är om Plus inte bara blir som Economy var/är på tex A330, alltså 2-4-2. Fast med Business-priser...Klicka för att utvidga...
A350 är ungefär ett ekonomiklassäte bredare.mha321 skrev:A350XWB är ju bredare än A330/340, så lite bredare platser blir det. Men inte speciellt mycket. Bortsett från det motsvarar den Economy på de flesta konkurrenter iaf.Men man tjänar fler poäng och har förtur på uppgradering till business!Klicka för att utvidga...
fcx skrev:A350 är ungefär ett ekonomiklassäte bredare.Klicka för att utvidga...
Lauda 777 skrev:Det ser ut att vara en ny Plusstol i alla fall... Och 2-4-2 på A350 är väldigt likt 2-3-2 på A330/340.Klicka för att utvidga...
RobHK skrev:Kollade upp det, 31 cm bredare är en A350. Så tyvärr blir det mindre utrymme per säte.Klicka för att utvidga...
Plus får iaf större skärmar och riktig seat power låter det som.Taggen skrev:Direkt från SAS hemsida:SAS welcomes the first A350 and reveals unique features – SASKlicka för att utvidga...
SAS has developed a new welcoming area at the entrance door where travelers are greeted in a stylish area, featuring inlaid lights and other unique design features. During the flight, this area will serve as a refreshment bar for SAS Business travelers.Johan Hbg skrev:Var är den nya Social Area?Klicka för att utvidga...
Alternativt att det blir tydligt att man själva måste gå och hämta, snarare än att det är servering.mha321 skrev:Däremot en snack shop för plus indikerar att de slutligt tar bort snacks som ingår i plus?Klicka för att utvidga...
Möjlighet till ny Diamond-förmån, plocka 2 snacks i GO och 4 i PLUS ?Tonton skrev:Alternativt att det blir tydligt att man själva måste gå och hämta, snarare än att det är servering.Jag hoppas på mitt förslag, men inser samtidigt att ditt är mer troligtKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:riktig seat power låter det som.Klicka för att utvidga...