Jag lyckades få en voucher på 1000 kr till stadium, men fick betala årsavgiften. Ok deal iom att vi ändå hade planerat att handla på stadium. Är EBS och hade vid det tillfället precis kommit över 150k inköp under året. Någon EBG som blivit bjuden på årsavgiften? Misstänker att man ska upp i den nivån och handlat för rätt mycket (minst resevoucher-nivån på 150k). Men bara en gissning.jth skrev:Är det någon som lyckats med att förhandla ner årsavgiften? Själv lyckades jag inte trots ett flertal telefonsamtal. Men eftersom det tickar in en hel del extrapoäng varje månad från kortet så har jag ändå så stor nytta av det så jag behåller det.Klicka för att utvidga...
Hyperion007 skrev:hmmm, ser att det står 100k resp 200k även när jag loggar in på Amex sida. Dock står det fortfarandeu har nu handlat med ditt Kort till en summa av 94356 kronor. Du behöver handla med ditt Kort för ytterligare 55643 kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån.Vilket då inte stämmer då det borde stå att jag saknar 5643kr för att få min första voucher.Klicka för att utvidga...
ucce skrev:Verkar ju vara high-chaparall där..."Forsätt 150000 handla med ditt Kort för att få mer EuroBonus Extrapoäng som tar dig ut i världen.Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av 266854 kronor."Där stämmer ingenting - jag har redan plockat ut förmånen i år vid 200k och har totalt handlat för cirka 350k...OM det ligger någon förändring i fatet tycks de dessutom ha ändrat reglerna avseende reseperioden-
"När du som Kortmedlem uppnått det belopp som krävs så får du en bekräftelse på att du är berättigad till förmånen, som kan bokas och utnyttjas under januari-december nästkommande kalenderår (observera att resor med andra ord tidigast kan bokas från och med januari nästkommande kalenderår, oavsett när under innevarande år du uppnår spenderingsnivån)"Tidigare kunde man ju använda förmånen direkt efter att man fått detKlicka för att utvidga...