adhoc76 skrev:Jaså? Det högsta jag hittar nu är 6k EB-poäng som startpremie....Klicka för att utvidga...
Ja, det verkar vara det högsta som jag hittar nu när jag letar också.
adhoc76 skrev:Jaså? Det högsta jag hittar nu är 6k EB-poäng som startpremie....Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Lite OT - glöm inte att en viktig skillnad mellan Amex och Diners är att försäkringsdelen är avsevärt mycket bättre hos Amex!Klicka för att utvidga...
När jag loggar in står detm96olsen skrev:Har Amex ändrat konto sidan online? Jag hittar inte var man ser EB poängen, bara debiteringar.Klicka för att utvidga...
m96olsen skrev:Har Amex ändrat konto sidan online? Jag hittar inte var man ser EB poängen, bara debiteringar.Klicka för att utvidga...
fleetheseen skrev:Jag når strax EB Silvernivå för första gången. Hur är det med AMEX. Skickas ett nytt kort ut per automatik eller måste man höra av sig till dem och be om ett nytt "silverkort" ? Samma fråga gälller också för Mastercard om någon skulle sitta inne på det svaret ocksåKlicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Får man ens ett vanligt EB-kort hemskickat om man har något av kreditkorten?Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Får man ens ett vanligt EB-kort hemskickat om man har något av kreditkorten?Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Nej det får man inte. Du kan kanske ringa dem och be om ett dock.Klicka för att utvidga...