Du kan ha två kreditprodukter samtidigt från Amex. Vad står i reglerna kring tidigare aktiva produkter och utbetalning av poängen?Om jag idag har ett SAS Amex Premium, kan jag då även utnyttja denna kampanj och skaffa ett SAS Amex Elite samtidigt?
Jag har förstått att flera av de amerikanska influensers talar varmt om chase; men jag har inte förstått riktigt vad det är chase och amerikanska Amex plat. erbjuder (vilket vi kanske på sikt får se även här, då Sverige generellt gärna hoppar på amerikanska trender något försenat..)I allmänhet känns det som de svenska filialerna av kredit/bankföretagen har väldigt dålig påhittighet i kampanjer och sign-up bonusar. Jämför man med de Amerikanska mot AmexPlat (för att inte tala om Chase) så är vi hopplöst efter.
Jag har förstått att flera av de amerikanska influensers talar varmt om chase; men jag har inte förstått riktigt vad det är chase och amerikanska Amex plat. erbjuder (vilket vi kanske på sikt får se även här, då Sverige generellt gärna hoppar på amerikanska trender något försenat..)
Du kan ha två kreditprodukter samtidigt från Amex. Vad står i reglerna kring tidigare aktiva produkter och utbetalning av poängen?
Det enda som står verkar vara: "Erbjudandet gäller endast nya kortmedlemmar"