taxvalp skrev:Amex har ju kommit med en del nyheter så jag kollade in sajten igen. Ser nu inget om concierge för SAS Elite längre. Är det borta eller letar jag illa?Klicka för att utvidga...
Jag tror det hänvisar till att vanliga kundtjänsten är öppen dygnet runt.StreetPhoto skrev:Det står "personlig service dyget runt". Jag tolkar det som en beskrivning av concierge-tjänsten.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Amex har ju kommit med en del nyheter så jag kollade in sajten igen. Ser nu inget om concierge för SAS Elite längre. Är det borta eller letar jag illa?Klicka för att utvidga...
thh skrev:Det står inte heller något om concierge på amex platinum. De verkar som att de nu beskriver red carpet, men skriver inte helt säkert vad det faktiskt är tal om.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Jag har mejlat kundtjänst för att bringa klarhet i frågan. För mig är det en stor skilllnad i service mellan att få en Justin Bieber-biljett med förtur och att kunna få personlig concierge-service per telefon dygnet runt...Klicka för att utvidga...
h9kh9k skrev:En app som enbart finns till ett operativsystem dessutom...Klicka för att utvidga...
Peter G skrev:har vi klarhet i detta. Amex Elite med gamla villkoren (betalkort) , ingår vår concierge service där? är det bara för nya Amex Elite (kreditkort) som det är "dygnet runt support" / mobilapp?.Alt har de flyttat den riktiga concierge servicen helt till rena amex kort (dvs de utan eurobonus).Klicka för att utvidga...
thh skrev:Amex platinum ska väl inte heller ha concierge service (åtminstone inte om man jämför med vad de hade tidigare).Klicka för att utvidga...
Tobbe1024 skrev:Är det sant?Klicka för att utvidga...
Direktorn skrev:Är nybliven Platinum. Vill ha hjälp att boka julbord för 6 personer samt boka bord på restaurang i Berlin. Vilket nummer ska jag ringa eller vilken e-postadress gäller till Concierge- hjälpen?Klicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:020-56 55 55 (se baksidan av ditt kort), dom bör kunna hjälpa dig boka ett specifikt ställe (eller om du vill ha tips på ett).Annars är ju Conniseur Club anslutningen "online" för att boka bord på ett stort antal ställen.Är du nybliven kund/medlem så ring - kan ju vara bra bekanta sig med vad mer som kan erbjudas samt hur allt fungerarKlicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:020-56 55 55 (se baksidan av ditt kort), dom bör kunna hjälpa dig boka ett specifikt ställe (eller om du vill ha tips på ett).Annars är ju Conniseur Club anslutningen "online" för att boka bord på ett stort antal ställen.Är du nybliven kund/medlem så ring - kan ju vara bra bekanta sig med vad mer som kan erbjudas samt hur allt fungerarKlicka för att utvidga...