SAS Amex eurobonus-kampanjer

Ilmu90 skrev:Hej, vet inte om detta är något nytt men enligt AMEX kundtjänst så har villkoren för ny medlem ändrats sedan februari 2023. Enligt personen så räknas numera ny medlem en person som inte haft ett AMEX kort i minst 1 år. Någon som har hört liknande eller något annorlunda?Klicka för att utvidga...
Synd för folk som utnyttjade det. Dock var 6 månader lite för kort tycker jag, för mycket utnyttjande med sign-on-bonusar tycker jag.

Vet du ifall det bara nämndes för ny-medlem (sign-on bonus) eller även uppgraderingar?

WillePille skrev:Synd för folk som utnyttjade det. Dock var 6 månader lite för kort tycker jag, för mycket utnyttjande med sign-on-bonusar tycker jag.Vet du ifall det bara nämndes för ny-medlem (sign-on bonus) eller även uppgraderingar?Klicka för att utvidga...
Just i mitt fall så handlade det enbart om sign-on bonus.

Hade väntat mig en kampanj under Maj men fortfarande inte kommit någon. Tror vi ens det kommer någon innan efter sommaren nu?

Size skrev:Hade väntat mig en kampanj under Maj men fortfarande inte kommit någon. Tror vi ens det kommer någon innan efter sommaren nu?Klicka för att utvidga...

Det jag ju just varit en kampanj som avslutades 16/6.

AMF skrev:Jo, som var sämre än grunderbjudandet brukade vara. 10k istället för 6k, men standard brukade vara 12k (Premium).Klicka för att utvidga...

Ja, men det efterfrågades en kampanj och jag svarade att det just varit en. Man får sätta det i relation till att standard nu är lägre.

Lite OT men har elite idag och vill nedgradera till premium, kan jag bli inbjuden av min vän då och få poäng?

Matore skrev:Lite OT men har elite idag och vill nedgradera till premium, kan jag bli inbjuden av min vän då och få poäng?Klicka för att utvidga...
Sannolikt inte utan åtminstone karens men varför inte slå ett öga på villkoren för inbjudan då detta varierar från tid till annan?

Matore skrev:Lite OT men har elite idag och vill nedgradera till premium, kan jag bli inbjuden av min vän då och få poäng?Klicka för att utvidga...
Du måste vara helt utan amex i 6 månader för att kunna få signup poäng. Står väldigt tydligt på dessa erbjudanden och kan vara bra att läsa då dessa saker ändras till och från.

palmen skrev:Du måste vara helt utan amex i 6 månader för att kunna få signup poäng. Står väldigt tydligt på dessa erbjudanden och kan vara bra att läsa då dessa saker ändras till och från.Klicka för att utvidga...
12 månader är det som gäller sedan en tid tillbaka om man kollar villkoren.

Back