Diamond-in-the-ruff
Medlem
Märkligt inte hos mig. Har bara blänkaren om "Discover SAS new destinations".
Samma här, hittar ingen årssammanställning och har senaste versionen
Kan det vara så att vi har flyg inom kort som blockerar?
Märkligt inte hos mig. Har bara blänkaren om "Discover SAS new destinations".
Samma här, hittar ingen årssammanställning och har senaste versionen
271k räckte för mig. Dock tror jag där är 80k för mycket pga en avbokning av award.306 725 poäng räckte för topp 1 % för mig.
271k räckte för mig. Dock tror jag där är 80k för mycket pga en avbokning av award.
Och samma på spendsidan, där en återbetalning snedvrider statistiken.
För vad det är värt, så är min ”go to seat” helt korrekt.
Men helt klart en kul idé, och mer nyttig än många andra ”ditt 2025” som företag tutar ut med.
Nej inte vad jag vet. Och även målningen är ju fel -den där är United...(Har ens SAS något plan som har den där typen av winglet förresten?!)
om du har fly premium via Mastercard så borde du kunna kolla där. Brukar stämma har jag för mig. Logga in i SAS MC appen klicka på Eurobonus och sedan ”min fly premium”.722k stämmer definitivt inte för mig. Tror jag tjänat omkring 350-400 i år, så antar att resten är avbokade bonusresor.
Jag har inte heller sammanstöllningen, först sida är "Discover new dest" och sedan mitt nästa flyg. Därefter "#2 in the world" och de vanliga annonserna.
Stödjer teorin om att om man har en resa inom kort så tar den över platsen för sammanställningen.
Ja, det var nog inte själva tiden utan bara att det fanns en kommande resa, med teorin att den panelen trängde ut "Your year" panelen. Jag har då en panel med en resa om 14 dagar och ingen "Your year" länk.Räknas 16,5 timmar som inom kort?