M martinh New member Sep 22, 2023 #21 CoooC skrev:Har en resa till Tokyo med SAS Plus i bokningsklass F. Är den också fel eller kan F betyda olika saker?Klicka för att utvidga... Click to expand... SAS har inte First, så de använder bokningsklass F till SAS Plus
CoooC skrev:Har en resa till Tokyo med SAS Plus i bokningsklass F. Är den också fel eller kan F betyda olika saker?Klicka för att utvidga... Click to expand... SAS har inte First, så de använder bokningsklass F till SAS Plus
M mr-basic New member Sep 22, 2023 #22 Davvelavve skrev:Fått biljetterna och allt, däremot har de dragit en voucher och 300 000 poäng.Varför skulle någon på sas göra allting rätt.....Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag lutar åt ett rungande JA på frågan i trådöverskriften (även om jag vet att det finns nålar i höstacken).
Davvelavve skrev:Fått biljetterna och allt, däremot har de dragit en voucher och 300 000 poäng.Varför skulle någon på sas göra allting rätt.....Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag lutar åt ett rungande JA på frågan i trådöverskriften (även om jag vet att det finns nålar i höstacken).