Mauricio skrev:Status: EBBBaspoäng 2012: 3000Kvalificerade flyg: 4Saldo på kontot nu: 13kFått erbjudandet: JaHoppar på utmaningen med 5 t/r för 60000 poäng. Rätt bra deal måste jag säga. Har dock en fråga, vad gäller om man flyger arn-got med Blue1, räknas det som codeshare eller räknas det som SAS. Står ju följande:"Bonus Challenge villkor
Gäller endast resor som flygs av SAS."Klicka för att utvidga...
Villkoren skrev:Med code-share flygning menas en kommersiell flygavgång som drivs av ett flygbolag, men marknadsförs av ett annat. Flygkoder som marknadsförs som SK3000-SK3999, SK6000- SK6999 och SK8000-SK9999 är code-share flygningar av SAS partner. Dessa avgångar ingår inte i Bonus Challenge.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:När kom mailet? Din profil matchar min nästan, lite mindre baspoäng men annars lik förutom att jag inte fick mailet. Fick du även "Ditt poängsaldo" idag?Klicka för att utvidga...
KF flygningar är numera SAS flygningar, men KF utför flygningen.OliT skrev:KF mellan ARN och GOT verkar ha SK2xxx-nummer och borde alltså räknas till kampanjen!Klicka för att utvidga...
Andyroos skrev:Vad händer om man flyger fler än 8 t/r i perioden?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Du får inget extra för de som överskrider max du kunde registrera, enbart ordinarie intjäning.Klicka för att utvidga...
Andyroos skrev:Men frågan är om man då blir "diskvalificerad" eller "misslyckas" med tävlingen.Klicka för att utvidga...
Du borde hinna med att klämma sex danska inrikesresor på en helg.5 t/r för mig med för att få 60k poäng! Hade väl egentligen inte tänkt flyga något i perioden (kanske London) så vet inte riktigt vad jag ska satsa på. Vad är de billigaste biljetterna från Sturup eller Köpenhamn t/r?Klicka för att utvidga...