Insomnia4u skrev:6 T/R 64000. Är det MMX-ARN som är bäst för milagerun/pris?Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Hmm, hur räknas MD-80 eventet 26/10 i detta, tro?(Och varför kan jag inte hitta eventet på nya siten?)Klicka för att utvidga...
Insomnia4u skrev:Jag bor i Norge, men funderar på lite variation i milageruns´enKlicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Såhär ser min ut:2 T/R 1000 extrapoäng3 T/R 2800 extrapoäng4 T/R 5700 extrapoäng5 T/R 10,000 extrapoäng6 T/R 16,000 extrapoängInte särskilt lockande och nu ska man inte låta sig luras att tro (som de marknadsför via mailet) att man får 16 000 poäng för 2 T/R. Klickar man på utmaningen så ser det annorlunda ut.Klicka för att utvidga...
Lonelyflyer skrev:Det är ju fortfarande en vanlig flygning rent tabellmässigt med lite extra bokade platser.Men poäng får du som sig börKlicka för att utvidga...
Göran Johnson skrev:Har inte heller fått nåt erbjudande. Har Travelpass så det gälls kanske inte då. Alla runt omkring mig med Eurobonus har fått erbjudande.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Erbjuden upp till 16k för 6 T/R. Inte värt det imho då jag inte kommer att hinna så många resor och jag får in poängen på AmEx istället. 64k för 6T/R hade varit mer lockande...Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Gäller detta även på redan bokade resor som är under perioden 16 September till October 31, 2013 eller måste man boka/resa under samma period???Hittar inget i reglerna om detta?Klicka för att utvidga...